Kurs Facebook Ads – sprawdzony sposób na reklamy

Kurs Facebook Ads – sprawdzony sposób na reklamy

Od momentu pojawienia się Facebooka, social media stały się podstawowym elementem marketingu niemal każdej firmy. Z czasem jednak twórcy kanałów postanowili wprowadzić różne elementy pomagające w dotarciu do klientów. Jedną z takich opcji jest Facebook Ads. Na czym polega i jak użyć tej funkcji do zwiększenia swojej widoczności? Podpowiadamy.

Facebook Ads – jak to działa?

Funkcja ta polega na płatnych działaniach, które reklamodawcy mogą wybrać, aby łatwiej dotrzeć do użytkowników niewiedzących o istnieniu danej marki lub do tych znających firmę, by pokazać im nowe produkty czy promocje. Dzięki odpowiednim parametrom i targetowaniu reklamodawca może sam spersonalizować wymagania, co pozwoli mu na efektywniejsze pozyskanie leadów.

W jaki sposób Facebook pozwala na dotarcie z reklamą do klientów? Istnieje kilka proponowanych przez to social medium metod. Pierwszą opcją jest reklama sponsorowana, która pojawić się może w kilku miejscu Facebooka i promować wasze. Kolejne rozwiązanie to posty sponsorowane, czyli najchętniej wybierana funkcjonalność przez marketerów. Ich skuteczność polega na tym, że mocno przypominają posty wrzucane przez naszych znajomych czy śledzone przez nas fanpage. Z innych formatów warto też pamiętać takie propozycje jak: reklamy karuzelowe czy materiał błyskawiczny, zwany kanwą.

Facebook Ads szkolenie – które wybrać?

Nawet niektórym marketingowcom korzystających na co dzień z narzędzia, Facebook Ads sprawia trudności. Aby dobrze je zoptymalizować, warto przejrzeć ofertę szkoleń Facebook Ads. Taki kurs Facebook wyczerpująco przedstawi temat, a także ułoży systematycznie wiedzę o tych funkcjonalnościach, dzięki czemu w szybki, prosty oraz sprawny sposób zaimplementujecie to rozwiązanie w swojej firmie, organizacji czy marce.

Kurs Facebook Ads poza wiedzą teoretyczną, daje także szansę poprzez różnorakie ćwiczenia na regularne sprawdzenie nowych rozwiązań oraz przetestowanie wszystkich z dostępnych na platformie. Dowiecie się, jak przygotować kampanię reklamową, która wygeneruje nowe leady, jak również czy wasze pomysły da się zrealizować w ciekawy sposób.