Reelsy Instagrama, czyli pomysłowa odpowiedź na wideo z TikToka

Reelsy Instagrama, czyli pomysłowa odpowiedź na wideo z TikToka

Słyszeliście o najnowszych Instagram Reels? Czyli funkcji, z której nagle wszyscy zaczęli korzystać? Osoby, które nie są na bieżąco, czasami mają wrażenie, że nowości w mediach społecznościowych dosłownie biorą się z powietrza i nagle zalewają cały rynek. Podobnie było z reelsami, które wypłynęły niemal tak nagle, jak cały fame wokół aplikacji TikTok. Mimo wszystko warto również zwrócić uwagę, że Reelsy wystartowały jako odpowiedź na TikToka i tamtejszą formę wideo. Reelsy mają konkurować w Imieniu Instagrama z TikTokerami.

Platforma ta stara się w ten sposób chronić swoją ugruntowaną na rynku pozycję, ponieważ bardzo często jedne media społecznościowe wypierają drugie, tak jak to wielokrotnie miało miejsce w przeszłości. Jeżeli jednak Instagram będzie miał dostępne te same funkcje co TikTok, twórcy nie będą musieli obawiać się o to, że ludzie zaczną masowo przechodzić na TikToka, aby mieć na wyłączność jego zalety. Reels wystartowało w 2020 roku jako odpowiedź Instagrama na TikTok.Reels dodało kilka nowych możliwości. Instagram Reels to krótkie filmy. Mogą mieć tak jak w przypadku TikToka po prostu formę 15,30 lub 60 sekund.