W jaki sposób ludzie zarabiają pieniądze na social mediach?

W jaki sposób ludzie zarabiają pieniądze na social mediach?

Masz wielu obserwujących w mediach społecznościowych? Uważasz, że ludzie chętnie za tobą podążają i słuchają twojego zdania? Prawdopodobnie masz możliwość, żeby dołączyć do grona osób, które zarabia dobre pieniądze na reklamach w mediach społecznościowych. W tej chwili mnóstwo osób zarabia na życie poprzez media społecznościowe pomimo tego, że niczego nie sprzedają. Zapytacie się zatem, w jaki sposób mogą gromadzić gotówkę, gdy nie mają towaru na sprzedaż? Wszystko za pośrednictwem reklamy. Chociaż sami nie mają możliwości niczego sprzedać. Zgłaszają się do nich firmy z prośbą o reklamę.

Influencerzy społeczni są aktualnie ogromną branżą w kategorii reklamowej. Ponad 40% marketerów w 2018 roku uznało, że zwiększyło zasięgi swoich usług i produktów za pośrednictwem influencerów. Dzięki temu rynek może realnie rosnąć. Jeśli chcesz mieć więcej ruchu na swojej stronie internetowej lub zgromadzić dodatkowe zainteresowanie usługami, rozważ najęcie influencera. Być może sam masz dostatecznie dużo lajków lub followerów, żeby świadczyć takie usługi?

Niezależnie od tego, które działania szukasz, na początku wybierz odpowiednią platformę

Musisz zdecydować się, która platforma w mediach społecznościowych stanie się twoim priorytetem reklamowym. Dzięki temu lepiej rozeznasz się w branży i zrozumiesz, jak działa reklama w świecie internetu. Przeskakiwanie od jednej platformy do drugiej jest niewskazane. Jeżeli szukasz reklamodawców lub udzielasz reklam poprzez Facebooka, lub Instagrama. Nie zmieniaj nagle swojej kampanii reklamowej. Gdy przeniesiesz się na zupełnie nowy portal związany z mediami społecznościowymi, twoja widownia niekoniecznie pójdzie za tobą. W ten sposób spadną ci zasięgi.

Jak wygląda sytuacja z platformami, jeśli chodzi o zainteresowanie ze strony reklamodawców i ich pracowników? W 2018 roku ponad 82% influencerów społecznych stwierdziło, że Instagram jest ich platformą, na której świadczą usługi. Nieco ponad 12% związało się z YouTube, a mniej niż 2% wybrało Facebook. Niezależnie od tego, gdzie zaczniesz zarabiać, nie zmieniaj platformy w poszukiwaniu lepszych ofert. Po prostu umocnij swoją aktualną pozycję na rynku za pośrednictwem obecnego medium.